Сад Гетсиманський

Експресивно забарвлена лексика в романі І. Багряного “Сад Гетсиманський”
Мова характеризується рухливістю та відкритістю до змін, які в різні періоди її розвитку, залежно від зовнішніх та внутрішніх чинників, проявляються більш чи менш інтенсивно. Однозначно, у періоди соціальних перетворень ступінь інтенсивності значно підвищується і стає найпомітнішим у лексичному складі мови.
Теми: Сад Гетсиманський Персоналії:
Багряний І.

Експресивно забарвлена лексика в романі І. Багряного “Сад Гетсиманський”
Мова характеризується рухливістю та відкритістю до змін, які в різні періоди її розвитку, залежно від зовнішніх та внутрішніх чинників, проявляються більш чи менш інтенсивно. Однозначно, у періоди соціальних перетворень ступінь інтенсивності значно підвищується і стає найпомітнішим у лексичному складі мови.
Теми: Сад Гетсиманський Персоналії:
Багряний І.

Функційно-естетичне навантаження вставлених конструкцій у романі “Сад Гетсиманський” Івана Багряного

Мовознавство



Володимир Олексенко, Ольга Рембецька


Функційно-естетичне навантаження вставлених конструкцій у романі “Сад Гетсиманський” Івана Багряного


Теми: Сад Гетсиманський Персоналії:
Багряний І.

Функційно-естетичне навантаження вставлених конструкцій у романі “Сад Гетсиманський” Івана Багряного

Мовознавство



Володимир Олексенко, Ольга Рембецька


Функційно-естетичне навантаження вставлених конструкцій у романі “Сад Гетсиманський” Івана Багряного


Теми: Сад Гетсиманський Персоналії:
Багряний І.

Образно-виражальні засоби вербалізації концепту відчуття у творах Івана Багряного
Одним з актуальних завдань дослідження системності лексики є вивчення слів, що презентують концепт у мові та виступають засобом фіксації концептуальних знань, бо мовна номінація сприяє відкриттю концепта як одиниці мовленнєвої діяльності й уможливлює користування ним у мисленнєвій діяльності [5, с.78-79].
Теми: Сад Гетсиманський, Тигролови Персоналії:
Багряний І.

Текстотвірна роль метафори в організації образно-змістової структури роману “Сад Гетсиманський” Івана Багряного

Художній текст є результатом емоційно-інтелектуальної психологічної, мовно-творчої діяльності письменника. У таких текстах найповніше відтворюються позамовні чинники: знання рідної мови, традицій і звичаїв народу, внутрішній світ митця, його особливий спосіб сприйняття навколишньої дійсності. На думку В. Адмоні, “художній текст – це духовне чуттєво-понятійне пізнання світу, яке є результатом специфічного (егоцентричного) стану художника і втілюється у формі мовленнєвого висловлювання” [1, с. 120].

Теми: Сад Гетсиманський Персоналії:
Багряний І.



Корисно? Сподобалося? - То поділіться!
Цим Ви допоможете своїм друзям, культурі України та нашому сайту. Дякуємо!

 

Кількість

Наразі на сайті "Просвіта" Херсонщини розміщено 127 книг;
1,631 статей;
383 авторів.



Розробка та підтримка

порталу "Просвіти" Херсонщини